Termíny kurzu
November 2024
1 deňRozsah kurzu
340 €Cena kurzu za osobu, bez DPH
230 €Cena kurzu za osobu, pre študentov denneho štúdia
December 2024
1 deňRozsah kurzu
340 €Cena kurzu za osobu, bez DPH
230 €Cena kurzu za osobu, pre študentov denneho štúdia
Január 2025
1 deňRozsah kurzu
340 €Cena kurzu za osobu, bez DPH
230 €Cena kurzu za osobu, pre študentov denneho štúdia
Február 2025
1 deňRozsah kurzu
340 €Cena kurzu za osobu, bez DPH
230 €Cena kurzu za osobu, pre študentov denneho štúdia
Marec 2025
1 deňRozsah kurzu
340 €Cena kurzu za osobu, bez DPH
230 €Cena kurzu za osobu, pre študentov denneho štúdia
Apríl 2025
1 deňRozsah kurzu
340 €Cena kurzu za osobu, bez DPH
230 €Cena kurzu za osobu, pre študentov denneho štúdia
Máj 2025
1 deňRozsah kurzu
340 €Cena kurzu za osobu, bez DPH
230 €Cena kurzu za osobu, pre študentov denneho štúdia
Jún 2025
1 deňRozsah kurzu
340 €Cena kurzu za osobu, bez DPH
230 €Cena kurzu za osobu, pre študentov denneho štúdia
Nenašli ste termín, ktorý vám vyhovuje? Kontaktujte nás
Kurz LinkedIn prakticky je určený pre všetkých profesionálov, ktorí majú záujem nadväzovať nové pracovné vzťahy, získavať a zdieľať aktuálne informácie a tým zvyšovať svoju hodnotu pre súčasného, prípadne budúceho zamestnávateľa, alebo pre svoje vlastné podnikanie. Kurz je vhodný pre široké spektrum účastníkov, vrátane študentov, zamestnancov, podnikateľov, manažérov a ďalších, ktorí majú záujem a čas rozširovať svoje vedomosti v oblasti profesionálnej komunikácie na sociálnej sieti LinkedIn. V rámci kurzu budú podrobne vysvetlené všetky zákutia práce s LinkedIn, čo umožní účastníkom naplno využiť možnosti tejto platformy.
V rámci kurzu účastníci získajú detailný prehľad o možnostiach sociálnej siete LinkedIn, vrátane praktických skúseností, akým spôsobom na LinkedIn pracovať, aké nástroje využívať, ako interpretovať rôzne udalosti, ktoré sa na sociálnej sieti vyskytujú. Získajú skúsenosti s analýzou svojej konkurencie, vlastnej komunikácie, a to aj s využitím analýzy detailných dát pomocou umelej inteligencie. Účastníci kurzu tak budú po absolvovaní kurzu vedieť, akým spôsobom s LinkedIn pracovať a budú tak vedieť efektívne komunikovať, či už prostredníctvom svojho osobného, alebo aj firemného profilu.

Kurz je vhodný pre:

  • Zamestnanci, manažéri, profesionáli
  • Špecialisti v oblasti ľudských zdrojov
  • Odborníci a špecialisti z rôznych oblastí
  • Podnikatelia a vlastníci malých firiem
  • Marketingoví pracovníci

Pre účasť na kurze nie je potrebná žiadna konkrétna odborná príprava, ale účastníci by mali mať základné znalosti práce s počítačom a internetom.
V rámci kurzu budeme pracovať s aplikáciami: LinkedIn, ChatGPT.

Obsah kurzu

  1. Úvod do LinkedIn: Potenciál platformy
    • Čo je vlastne LinkedIn, aký je jeho cieľ a význam pre osobnú a firemnú komunikáciu
    • Prehľad všetkých vlastností
    • Správne vytvorenie a nastavenie osobného a firemného profilu
  2. Optimalizácia profilu pre maximálny dopad
    • Ako vytvoriť profesionálny profil, ktorý priťahuje pozornosť (fotografia, nadpis, zhrnutie)
    • Optimalizácia zručností a skúseností pre algoritmy vyhľadávania
    • Písanie efektívnych odporúčaní a získavanie ich od kolegov
  3. Stratégia osobnej značky na LinkedIn
    • Ako budovať svoju osobnú značku
    • Pravidelné publikovanie relevantného obsahu: články, príspevky a aktualizácie
    • Angažovanosť: komentovanie a zdieľanie obsahu od iných
  4. Rozširovanie profesionálnej siete
    • Hľadanie a oslovovanie nových kontaktov
    • Efektívna komunikácia cez LinkedIn InMail
    • Ako premeniť online kontakt na osobný rozhovor alebo stretnutie
  5. Vytváranie obsahu, ktorý prináša výsledky
    • Efektívna tvorba obsahu
    • Ako reagovať na obsah
    • Písanie príspevkov, ktoré zvyšujú angažovanosť
    • Používanie hashtagov a sledovanie trendov
    • Používanie LinkedIn článkov a video obsahu
  6. LinkedIn ako nástroj pre nábor a predaj
    • Ako nájsť a osloviť kandidátov cez LinkedIn
    • Používanie LinkedIn Recruiter a pokročilých filtrov vyhľadávania
    • Využitie LinkedIn pre hľadanie potenciálnych zákazníkov (LinkedIn Sales Navigator)
  7. Pokročilé nástroje a analytika
    • Využívanie LinkedIn Analytics pre zlepšenie komunikačnej stratégie
    • Identifikácia konkurencie
    • Ako sa porovnávať s konkurenciou
    • Ako podrobne vyhodnocovať vlastnú komunikáciu na LinkedIn s využitím AI
  8. Firemné stránky: zlepšenie prítomnosti firmy na LinkedIn
    • Ako má vyzerať firemný profil
    • Ako komunikovať na firemnom profile
    • Ako prepájať komunikáciu na firemnom profile s osobným profilom
    • Ako spustiť reklamy na LinkedIn a sledovať ich úspešnosť
  9. Komunikačné stratégie
    • Oslovovanie nových kontaktov
    • Reagovanie na cudzí obsah
    • Budovanie siete záujmu
    • Prepojenie komunikácie s celkovou marketingovou komunikáciou firmy
  10. Firemná komunikácia na LinkedIn
    • Zapojenie zamestnancov do komunikácie
    • Zapojenie partnerov do vlastnej komunikácie
    • Zvyšovanie dosahu
  11. Automatizované nástroje na správu obsahu
    • Prehľad vybraných nástrojov na správu obsahu
    • Nastavenie očakávaní pri práci s automatizovanými nástrojmi
  12. Praktické cvičenia a prípadové štúdie
    • Simulácie a praktické príklady optimalizácie profilu
    • Analýza úspešných LinkedIn profilov a firemných stránok
    • Tvorba plánu pre obsah a aktivity na LinkedIn na nasledujúce mesiace

Lektori kurzu