Kurz
LinkedIn prakticky je
určený pre všetkých profesionálov, ktorí majú záujem nadväzovať nové pracovné vzťahy, získavať a zdieľať aktuálne informácie a tým zvyšovať svoju hodnotu pre súčasného, prípadne budúceho zamestnávateľa, alebo pre svoje vlastné podnikanie. Kurz je vhodný pre široké spektrum účastníkov, vrátane študentov, zamestnancov, podnikateľov, manažérov a ďalších, ktorí majú záujem a čas rozširovať svoje vedomosti v oblasti profesionálnej komunikácie na sociálnej sieti LinkedIn. V rámci kurzu budú podrobne vysvetlené všetky zákutia práce s LinkedIn, čo umožní účastníkom naplno využiť možnosti tejto platformy.
V rámci kurzu účastníci získajú detailný prehľad o možnostiach sociálnej siete LinkedIn, vrátane praktických skúseností, akým spôsobom na LinkedIn pracovať, aké nástroje využívať, ako interpretovať rôzne udalosti, ktoré sa na sociálnej sieti vyskytujú. Získajú skúsenosti s analýzou svojej konkurencie, vlastnej komunikácie, a to aj s využitím analýzy detailných dát pomocou umelej inteligencie. Účastníci kurzu tak budú po absolvovaní kurzu vedieť, akým spôsobom s LinkedIn pracovať a budú tak vedieť efektívne komunikovať, či už prostredníctvom svojho osobného, alebo aj firemného profilu.
Kurz je vhodný pre:
- Zamestnanci, manažéri, profesionáli
- Špecialisti v oblasti ľudských zdrojov
- Odborníci a špecialisti z rôznych oblastí
- Podnikatelia a vlastníci malých firiem
- Marketingoví pracovníci
Pre účasť na kurze nie je potrebná žiadna konkrétna odborná príprava, ale účastníci by mali mať základné znalosti práce s počítačom a internetom.
V rámci kurzu budeme pracovať s aplikáciami:
LinkedIn,
ChatGPT.
Obsah kurzu
- Úvod do LinkedIn: Potenciál platformy
- Čo je vlastne LinkedIn, aký je jeho cieľ a význam pre osobnú a firemnú komunikáciu
- Prehľad všetkých vlastností
- Správne vytvorenie a nastavenie osobného a firemného profilu
- Optimalizácia profilu pre maximálny dopad
- Ako vytvoriť profesionálny profil, ktorý priťahuje pozornosť (fotografia, nadpis, zhrnutie)
- Optimalizácia zručností a skúseností pre algoritmy vyhľadávania
- Písanie efektívnych odporúčaní a získavanie ich od kolegov
- Stratégia osobnej značky na LinkedIn
- Ako budovať svoju osobnú značku
- Pravidelné publikovanie relevantného obsahu: články, príspevky a aktualizácie
- Angažovanosť: komentovanie a zdieľanie obsahu od iných
- Rozširovanie profesionálnej siete
- Hľadanie a oslovovanie nových kontaktov
- Efektívna komunikácia cez LinkedIn InMail
- Ako premeniť online kontakt na osobný rozhovor alebo stretnutie
- Vytváranie obsahu, ktorý prináša výsledky
- Efektívna tvorba obsahu
- Ako reagovať na obsah
- Písanie príspevkov, ktoré zvyšujú angažovanosť
- Používanie hashtagov a sledovanie trendov
- Používanie LinkedIn článkov a video obsahu
- LinkedIn ako nástroj pre nábor a predaj
- Ako nájsť a osloviť kandidátov cez LinkedIn
- Používanie LinkedIn Recruiter a pokročilých filtrov vyhľadávania
- Využitie LinkedIn pre hľadanie potenciálnych zákazníkov (LinkedIn Sales Navigator)
- Pokročilé nástroje a analytika
- Využívanie LinkedIn Analytics pre zlepšenie komunikačnej stratégie
- Identifikácia konkurencie
- Ako sa porovnávať s konkurenciou
- Ako podrobne vyhodnocovať vlastnú komunikáciu na LinkedIn s využitím AI
- Firemné stránky: zlepšenie prítomnosti firmy na LinkedIn
- Ako má vyzerať firemný profil
- Ako komunikovať na firemnom profile
- Ako prepájať komunikáciu na firemnom profile s osobným profilom
- Ako spustiť reklamy na LinkedIn a sledovať ich úspešnosť
- Komunikačné stratégie
- Oslovovanie nových kontaktov
- Reagovanie na cudzí obsah
- Budovanie siete záujmu
- Prepojenie komunikácie s celkovou marketingovou komunikáciou firmy
- Firemná komunikácia na LinkedIn
- Zapojenie zamestnancov do komunikácie
- Zapojenie partnerov do vlastnej komunikácie
- Zvyšovanie dosahu
- Automatizované nástroje na správu obsahu
- Prehľad vybraných nástrojov na správu obsahu
- Nastavenie očakávaní pri práci s automatizovanými nástrojmi
- Praktické cvičenia a prípadové štúdie
- Simulácie a praktické príklady optimalizácie profilu
- Analýza úspešných LinkedIn profilov a firemných stránok
- Tvorba plánu pre obsah a aktivity na LinkedIn na nasledujúce mesiace